nedelja, 31. julij 2011

25. MAKE TIME JUST TO HAVE FUN ~ NEKAJ ČASA NAMENI IZKLJUČNO ZABAVI


Danes, petindvajsetega dne, je na vrsti 25. sličica. Prikazuje tipa, ki izvaja vragolijie. Z nogami se drži za lestenec, se ziblje z njim vred in uživa. Blagor mu! Jaz nimam lestenca in na višini se mi vrti. Ugotavljam, da jemljem življenje čisto preresno. De facto, res se premalo zabavam :(
Kaj pa zdaj? Naj najamem dvornega norčka, da me bo zabaval? Hm, ne. Ni dobra ideja. Spet bi se rada elegantno izognila delu na sami sebi. Ubrati moram drugo pot. Have to change my point of view!

Moj primanjkljaj v tej smeri me spominja na prikupno karikaturo, sestavljeno iz treh skic eno pod drugo. Pred več desetletji sem jo bežno videla v nekem časopisu. Ne vem zakaj, a vtisnila sem si jo v spomin in zdajle sem se spomnila nanjo.
Prva skica: prikazovala je pogrebce, ki smrtno resno hodijo za krsto. Druga skica: mimo prideta dva vajenca, ki nosita veliko stekleno šipo, se spotakneta in se zložita po tleh s šipo vred, ves pogrebni sprevod z župnikom vred se jima krohota. Tretja skica: identična prvi.
Me simbolično spominja name. Zdajle ugotavljam, kako smrtno resno hodim skozi življenje. Kot bi bila ves čas na pogrebu. Ma ne morem verjeti, da sem lahko tako zadrta. Pa sem. O fak!

Zdaj vem, zakaj si zadnje čase pogosto zavrtim videospot "No shoes, no shirt, no problems." Kenny Chesney, country pevec iz zvezne države Tennessee, mi z njim krepko dvigne raven dobre volje. Ob gledanju postanem prav razposajena. Vsak dan sproti bi se lahko takole ležerno, nagajivo in sproščeno dala na off. Vsaj malo. Tu in tam.
Ni potrebe, da grem v Mehiko na plažo ali nekam ob Jadran na dopust in potem tam malo takole zaživim.
Hahaha, Samuel Langhorne Clemens, saj vem... Spet sem pametna. Spet delam načrte za jutri.
Ga poznate? Ameriškega pisatelja in humorista? Njegov psevdonim: Mark Twain :) Car...

Njegov aksiom, ki velja za večino mojih trdnih sklepov: "Jutri bom spremenil življenje. Včeraj sem to hotel storiti danes."
Obožujem njegov humor. Prav zabaven je.
"Poletje je čas, ko je prevroče, da bi opravili stvari, za katere je bilo pozimi premrzlo."
"Če ne berete časopisov, ste neobveščeni. Če jih berete, ste narobe obveščeni."
"Večino življenja sem si delal skrbi zaradi stvari, ki se niso nikoli zgodile."
"Prvi april je dan, ko se spomnimo, kaj smo ostalih 364 dni v letu.”
"Bog je ustvaril človeka, ker je bil razočaran nad opico. Potem se je nadaljnjim poskusom odpovedal."
"Ne motijo me tisti deli Svetega Pisma, ki jih ne razumem, ampak tisti, ki jih."

Še njegov stavek, kako napraviti življenje nekoliko bolj znosno: " Vsak dan naredite nekaj, kar vam je pravzaprav zoprno - potem boste z lahkoto opravili tudi bolj odgovorne stvari." No, to pa ni več humor, ampak višja modrost :)
To itak že delam. Zato sem tolikokrat tako zoprno dolgočasna. Meni manjka drugi pol. Tisti zabavni, ležerni, sproščeni...
Sem se danes kaj zabavala? Ne. Še kar sem v pogrebnem sprevodu :(

Kaj pa za nazaj? Jep. Na vajah za lutkovno predstavo. Zakon! Pa v Bistri pri Vrhniki, kamor sva se šli s prijateljico učit plest košare. Iz moje je nastala ptičja kletka. Živela ustvarjalnost! Naj kipi iz veselja od življenja, ne iz zamorjenosti!
In za naprej? Se pa veselim meseca septembra. Upam, da me v konjeniškem klubu v Škofji vasi čaka kak trpežen in potrpežljiv konj, ker me bo v času začetnega jahalnega tečaja moral prenašati s sedlom vred :) Jeeeeehaaaaaaaaa....

Sem mislila, da bom lahko napisala kaj več. Žal - takle mamo! Shoes, shirts and problems :)

Sabina Majcen

Ni komentarjev:

Objavite komentar