sobota, 13. avgust 2011

Projekt "Bodi srečen ~ be happy" se nadaljuje...

Tale teden je bil, oziroma je še, nekaj posebnega. Veri spešl. Čist v stilu sličic iz polpretekle zgodovine začetka tega in skoraj celega prejšnjega meseca.
Strašljivo, koliko dogodkov sem ozavestila in kako se vse prepleta :)

Sem hepi. Kolikortoliko. Delam na tem.

Ta teden je bil posvečen zlasti besedi EXERCISE. Avto se mi je pokvaril v najbolj prikladnem času. Resno mislim!
Ves teden sem bila brez njega. Ves teden je bilo vreme prekrasno. Avto me je prejšnjo soboto pustil na cedilu. Enostavno ni in ni vžgal. Je***ti! Sr**je! DON´T FOCUS ON NEGATIVE THOUGHTS! DON´T BEAT YOURSELF UP! Hm.


FACE YOUR FEARS! Kaj pa zdaj? Ja kaj?! Treba se je bilo poslužiti načela FIND A NEW PERSPECTIVE. Sem se. Prva dva dni je bila kriza. Vidiš, to je "WANT WHAT YOU HAVE!!" se mi je ves čas smukalo po mislih, a sem hkrati vse bolj uživala ob kolesarjenju v službo in nazaj in po raznih opravkih. LOVE YOUR MOTHER EARTH - nekaj malega sem pa le prispevala k malo čistejšemu ozračju ;)

In že smo pri FOCUS ON CREATING WHAT YOU DESIRE. V sredo sem iz službe odkolesarila v Žalec, da sem uredila formalnosti za poletno slikarsko šolo Chiarscuro, ki se prične naslednji teden v torek. Jupi, komaj čakam!! To je definitivno nekaj, kar si zelo želim in kjer bom lahko spet malo bolj ustvarjalna :)
V Žalcu srečam znane ljudi in seveda - dobra urca klepeta ob pijački in zabavnem obujanju spominov mine kot bi mignil - MAKE TIME JUST TO HAVE FUN.
Izvem par koristnih informacij in sem - hepi, kaj pa drugega!
Našel se je celo čas za ogled razstavljenih slik v kafiču. No, ni ravno dobesedno GO TO A MUSEUM, je bilo pa vseeno kulturno in vredno ogleda. Zakaj ne, če sem že tam?!
Zjutraj sem tako ves teden vsak dan ob pol šestih skočila na kolo, razen izjemoma enkrat.

BE OPEN TO NEW IDEAS. Zakaj ne bi šla kak dan iz službe za spremembo domov - peš?! Peš? Ja! In sem šla - peš domov in za hojo porabila uro in dvajset minut. Dobro, da sem imela v torbi pol štručke kruha in da ob cesti tu in tam raste kakšna zapuščena jablana ali češplja, ker se mi je od lakote kar tema pred očmi delala. Domov sem prišla dobesedno sestradana.
Ob večerih - in to vsak! večer brez izjeme, sem jo mahnila še na enoinpolurni sprehod na Tomaž nad Vojnikom.

Zdaj sem superfit :) Veslanje je po sili razmer žal izviselo, ampak smo kompenzirali. Ko me bo zgrabilo, in mislim, da me že prijemlje, si bom privoščila tek iz službe do doma. Samo tako čudovito vreme naj bo, kot je bilo ta teden. In majčkeno bolj sveže in vetrovno! Ja, niti ni tako slabo, da se kdaj avto pokvari. Cela paleta novih možnosti se odpre, na katere prej niti ne pomisliš. Je pa treba out of the zone of comfort, of course!


Nisem pozabila na razvajanje. O, to pa ne! PAMPER YOURSELF! Stieg Larsson! V petek sem si privoščila ogled drugega dela Milenijske trilogije v kinu Metropol. V solo izvedbi. Prejšnji teden sva bili z Ano, ta teden mi je prijalo biti sama. Po ogledu prvega filma z naslovom Dekle z zmajskim tatujem je bil na vrsti drugi del: Dekle, ki se je igralo z ognjem. Ob tretjem delu trilogije: Dekle, ki je dregnilo v osje gnezdo se bom razvajala naslednji teden. Pika. Oziroma klicaj!

Televizije tudi zdaj ne gledam. Tako da je LIMIT TELEVISION brezpredmeten. Sem pa malo preveč na računalniku in to bo treba malo reducirati.
Plesala nisem. Razen tri tedne nazaj ob mesečini bosa okrog najljubšega drevesa, ko ni bilo nikjer žive duše. Saj tudi glasbe ni bilo, pa je niti nisem potrebovala. Ni treba, da grem v podrobnosti, ampak mislim, da ples ni več tak grozen bavbav. Bo treba še kdaj ponoviti :)


Od vsakdanjega pisanja sem si nekoliko oddahnila. LIGHTEN UP! Ampak istočasno ga pa pogrešam. Zato pa pišem tole in nekaj malega poezije je v "pacu". V spontanem nastajanju. Danes sta vzniknili dve čisto kratki pesmi.
Čisto v redu.

FOLLOW YOUR HEART! Sledim srcu, seveda. In delam velike ovinke. Kot vedno. Ker sem BE TRUE TO YOURSELF - zvesta sama sebi, takšna kot sem. Čeprav mi to ni vedno všeč in bi raje kako drugače. Ampak potem pa sem že v nevarnosti, da me popade fovšija. DON´T COMPARE YOURSELF WITH OTHERS. Saj se trudim, res se! Ampak še vedno sem lojalna sama sebi, svojim navadam in svojim razvadam. Kar je lahko dobro ali pa tudi ne...

Ja, še dva majhna čudeža sta se zgodila ta teden. Prestopila sem prostor, za katerega sem bila do zdaj trdno prepričana, da ga nikoli ne bom (pa sem ga) in mi je fajn. In pa, dobila sem zeleno luč in "podlago" za poletno šolo. HAVE A SENSE OF WONDER. Hehe, gledam in se čudim...


Nekaj postavk je še ostalo. Kar naj. Naj ostane še kaj za naprej, ni treba, da sem perfekcionist. Tudi pretiran flegmatik ne, ampak nekaj najboljšega od najboljšega tam nekje vmes.
Avto je popravljen, ampak bom še kar lepo kolesarila. Dokler bo vreme naklonjeno :)

Se beremo...


Sabina Majcen

Ni komentarjev:

Objavite komentar